2014-08-16

Back on track.

Hej allihop! (Om det fortfarande är någon som tittar in här då och då trots att uppdateringen varit mer än usel) 

Efter nästan en månads oplanerat uppehåll är jag tillbaka på bloggen. Den senaste månaden har bestått av massa jobb, flytt och universitetsstart. Jag hade hoppats och trott att jag skulle kunna blogga under tiden, men det blev inte riktigt så. Livet kom emellan helt enkelt och om jag ska vara helt ärlig tror jag att jag behövde en liten paus. Men nu är jag tillbaka! Jag kan inte lova att bloggen kommer att uppdateras lika ofta som tidigare såhär i början eftersom jag fortfarande håller på att anpassa mig till mitt nya liv med universitetsstudier, egen lägenhet och allt vad det innebär. Men jag ska försöka! Har nämligen saknat att blogga (och läsa!) väldigt mycket, så det är skönt att vara tillbaka. Har dock fortsatt att läsa andras bloggar och titta på Booktubers, så helt borta från bokbloggsvärlden har jag inte varit. 

Det var väl ungefär det som jag hade att säga. Förhoppningsvis dröjer det inte lika länge till nästa gång. Och tills dess får ni ha det bäst! 

(På grund av att bloggen fått tusentals skräppost den senaste tiden kommer vi att införa ordverifiering ett tag. Jag tycker själv att det är otroligt irriterande med ordverifiering, men jag hoppas att det bara ska behövas ett litet tag.) 

//Frida

4 kommentarer:

  1. Kul att du är tillbaka! Har saknat dina inlägg! <3 :D

    SvaraRadera
  2. Livet får komma emellan ibland! :) Det är helt naturligt! :)

    SvaraRadera