2013-02-23

Hemma igen.





























Tänkte bara kika in lite snabbt och meddela att jag är hemma igen. Egentligen kom jag hem redan i måndags kväll, men all tid sedan dess har gått till att färdigställa mitt projektarbete, så tyvärr har bloggen fått vänta lite. Resan var i alla fall helt fantastiskt underbar och jag kan fortfarande inte riktigt förstå att jag faktiskt varit i Sydafrika. Känns overkligt. Kanske gör något litet inlägg om resan senare trots att det inte alls har med böcker att göra. Känner att jag behöver skriva av mig lite.

Helgen kommer troligtvis också att gå till projektarbete, men sedan lovar jag att bloggandet ska komma igång på riktigt igen. :)

// Frida








2 kommentarer:

  1. Åh vilken härlig bild! Hoppas du hade det bra! :)

    SvaraRadera
  2. Välkommen hem! :) Jag vill gärna se ett inlägg (och bilder!) om resan, när, och om, du känner för det. :)

    SvaraRadera