2015-07-12

Månadssammanfattning: Juni

Vit som snö (Lumikki Andersson, #2) Paris, Lola och jag

Lästa böcker: 2
Seriealbum/noveller: -
Recenserade böcker: -
Omläsningar: -
Antal sidor: 390

Svenska böcker: 2
Engelska böcker: -

Påbörjade serier: -
Avslutade serier: -

Bästa bok: Vit som snö - Salla Simukka
Månadens överraskning: -
Månadens besvikelse: Paris, Lola och jag - Moa Eriksson Sandberg

Favoritcitat

"Längtan var en känsla som var svår att leva med. Den bad inte om lov. Den brydde sig inte om tid eller plats. Den var måttlös och krävande, girig och självisk."   -  Vit som snö, Salla Simukka

Skrattat så jag fått ont i magen till: -
Gråtit amazonfloden till: -

Kommentar

Jag som trodde att juni skulle bli den bästa läsmånaden hittills, men riktigt så blev det inte... Hamnade istället i världens lässvacka. Inte nog med det så hamnade jag i en riktig bloggsvacka också. Usch på det. Så himla trist, men nu tar jag nya tag i juli. Har så många inlägg att skriva och så många böcker att läsa. 

Lästa böcker

Vit som snö (Lumikki Andersson, #2) - Salla Simukka
Paris, Lola och jag - Moa Eriksson Sandberg

Juli TBR

Of Ice and Snow (Fairy Queens, #.5) Sveket (Sveket, #1) Prinsessan Ja! (Grybbingdalen, #1) Du är aldrig ensam

//Frida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar