2015-07-27

Nya YA-boksläpp 27/7 - 2/8

All We Have Is NowAll We Have Is Now - Lisa Schroeder 


What do you do with your last day on earth?

Just over twenty-four hours are left until an asteroid strikes North America, and for Emerson and everyone else who didn't leave, the world will end. But Emerson's world already ended when she ran away from home. Since then, she has lived on the streets, relying on her wits and on her friend Vince to help her find places to sleep and food to eat.

The city's quieter now that most people are gone, and no one seems to know what to do as the end approaches. But then Emerson and Vince meet Carl, who tells them he has been granting people's wishes -- and gives them his wallet full of money. 


Suddenly, this last day seems full of possibility. Emerson and Vince can grant a lot of wishes in one last day -- maybe even their own.


Fler nya boksläpp

Every Last Breath (The Dark Elements, #3) Oblivion (Nevermore, #3)  Heart of Tin (Dorothy Must Die, #0.4) Confessions of a Queen B* (The Queen B*, #1)

Svenska böcker/översättningar

 Omslagsbild: Gyllene sonen

Mina tankar

Bara jag som börjar känna lite panik nu när hösten närmar sig? Jag har läst så otroligt lite under den här sommaren att det är pinsamt. Därför ligger jag otroligt mycket efter med recensionsexemplar och andra böcker som jag planerat att läsa under sommaren. Jag är inte redo för höst och sjuhundraelva (jag överdriver inte ens!) nya spännande böcker att lägga till på min att-läsa-lista. Jag skulle behöva en månads lässemester. Alternativt kunna stanna tiden. Skönt i alla fall att den här veckan inte har speciellt många nya böcker. Bara en enda som jag är lite nyfiken på och det är Lisa Schroeders nya - All We Have Is Now


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar