2016-03-01

Månadssammanfattning: Februari

Neverwhere: BBC Dramatization Vem som helst utom Ivy Pocket (Ivy Pocket, #1) Harry Potter and the Order of the Phoenix (Harry Potter, #5)

Lästa böcker: 3
Seriealbum/noveller: -
Recenserade böcker: 1
Omläsningar: 1
Antal sidor: 1533


Svenska böcker: 1
Engelska böcker: 2

Påbörjade serier: 1
Avslutade serier: -

Bästa bok: Radioteateradaptionen av Neverwhere (Och Harry Potter, som vanligt, men det börjar känna lite tjatigt att säga det varenda gång. Kommer alltid att vara favoriterna, oavsett hur många gånger jag läser om dem)


Månadens överraskning: Neverwhere
Månadens besvikelse: -

Favoritcitat:




Skrattat så jag fått ont i magen till: -
Gråtit amazonfloden till: Harry Potter and the Order of the Phoenix 


Kommentar

Februari var en ganska stressig månad, så jag är nöjd trots att det bara blev tre lästa böcker. Hoppas såklart varje månad att jag ska hinna läsa lite mer, men det här är året då jag bestämt att jag inte ska stressa med läsningen. Jag vill inte att det ska bli ett tvång och en massa stress kring det.  


Lästa böcker


Neverwhere - Neil Gaiman (radioteateradaption, BBC) 

Vem som helst utom Ivy Pocket (Ivy Pocket, #1) - Calep Krisp
Harry Potter and the Order of the Phoenix (Harry Potter, #5) - J.K Rowling
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar