2013-01-01

Mål för 2013

Agnes mål


  • Ta mig igenom Sagan om Ringen-trilogin (blir trött bara jag tänker på det, men det ska gå^^)
  • Läsa minst 60 böcker (extramaterial inräknat)
  • Fem omläsningar
Några böcker som jag ska läsa under 2013

The Evolution of Mara Dyer (Mara Dyer, #2) Rebel Heart (Dust Lands, #2) Slated (Slated, #1) Falling For You


Fridas mål

  • Omläsning av Harry Potter och The Host
  • Läsa minst 60 böcker (seriealbum & extramaterial inräknat ^^) 
  • Läsa fler uppföljare/fortsättningar på serier som jag påbörjat.
Några böcker som jag ska läsa under 2013

Insurgent (Divergent, #2) City of Lost Souls (The Mortal Instruments #5) Obsidian (Lux, #1) A Game of Thrones (A Song of Ice and Fire, #1)

5 kommentarer:

  1. Hade också tänkt försöka ta mig igenom Sagan om ringen, känner mig inte heller särskilt peppad ;)

    SvaraRadera
  2. Jag SKA också börja läsa Sagen om ringen. Nu börjar det bli dags om jag ska hinna till nästa år... ;)

    SvaraRadera
  3. KOM IGEN NU, FOLKS, TAGGA SAGAN OM RINGEN!!!! LET'S DO THIS SHIT! :D

    SvaraRadera
  4. Blir supertrött jag med när jag såg att du, Agnes, ska ta dig igenom Sagan om Ringen! Lycka till! Jag själv blir superglad om jag klarar av första på ett år! :P

    SvaraRadera