2015-06-16

Top Ten Tuesday

Top Ten Tuesday anordnas varje tisdag av bloggen The Broke and The Bookish och går ut på att man ska lista sina topp 10 inom ett valt ämne.

Veckan tema är:
Top Ten Books On My TBR For Summer 2015

Lite väl likt temat för bara någon vecka sedan, eller? Här kommer i alla fall en lista på böckerna som finns på min TBR lista för sommaren. Drunknar i recensionsexemplar för tillfället så min TBR består i princip bara av dem, men inget dåligt med det. Ser fram emot att läsa dem allihop! 

   
   
  

Hoppas att jag ska hinna med lite Harry Potter-omläsning också eftersom det är så typiskt sommar för mig. Vill gärna hinna läsa Amber Argyles Winter Queen innan kompanjonnovellen släpps i augusti också, men vi får väl se hur det går med det. 

//Frida

4 kommentarer:

  1. Spökstaden såg lagom läskig ut :)

    SvaraRadera
  2. Du är aldrig ensam hamnade i dotterns hylla i fredags och jag är rätt sugen på att låna den...

    SvaraRadera
  3. Odinsbarn fick jag för ett tag sedan, den verkar väldigt bra :)

    SvaraRadera
  4. Spökstaden är jättetrevlig. Odinsbarn är jag sugen på.

    SvaraRadera