2013-10-27

Läs-a-lot: Höstlov!

Jag fullkomligt älskade det läs-a-lot som Anna och Emelie höll i för ett tag sedan och blev självklart superglad när Lucy och Moa bestämde sig för att göra en höstlovsedition av läs-a-lot:en. Nu har jag ju inget höstlov längre eftersom jag inte går i skolan och just nu har jag ganska fullt upp med körkortsteoriplugg eftersom det närmar sig uppkörning för min del. Men jag kommer självklart att vara med ändå och göra mitt allra bästa. Känner att jag verkligen behöver en läs-a-lot som kan få igång min läslust igen. Den har nämligen inte varit på topp i oktober. 

Jag kommer inte att följa några speciella mål den här gången, utan har endast valt ut fyra böcker som jag hoppas kunna hinna med under vecka 44. Förhoppningsvis hinner jag med någon bok till eftersom jag redan påbörjat Insurgent och Legend, men ville inte sätta för höga mål. 

Insurgent (Divergent, #2) Allegiant (Divergent, #3) Legend (Legend, #1) Rubinröd: tidlös kärlek (Ädelstenstrilogin, #1)

Under läs-a-lot kommer jag att twittra från min personliga twitter @loveliciouzz (med hashtag #läsalothöstlov) samt göra ett sammanfattningsinlägg här på bloggen när eventet är över.  


Lycka till alla som ska vara med! Och tack till Lucy och Moa för att ni håller i läs-a-lot:en!

//Frida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar