2013-10-29

Top Ten Tuesday

Top Ten Tuesday anordnas varje tisdag av bloggen The Broke and The Bookish och går ut på att man ska lista sina topp 10 inom ett valt ämne. Veckans ämne är "Topp tio läskigaste bokomslagen".

Det här ämnet var faktiskt riktigt svårt eftersom jag gärna håller mig borta från "läskiga" böcker och speciellt böcker med obehagliga omslag, men jag lyckades till slut få ihop tio stycken. Alla kanske inte är så läskiga egentligen, men jag gick lite mer på känslan jag får av omslagen snarare än att de ska se läskiga ut. Hittade en del omslag som var riktigt creepy, men om jag hade tagit med dem hade jag aldrig velat gå in på bloggen mer, haha ^^ 

UnSouled (Unwind, #3) Ashes (Ashes Trilogy, #1) AsylumHorde (Razorland, #3) The Near Witch (The Near Witch, #1) Possessed (Rayne, #1)
When the Sea is Rising Red From Bad to Cursed (Bad Girls Don't Die, #2) 
Doll Bones The Evil Within (Possessions, #2)

//Frida



2 kommentarer:

  1. Possessed tycker jag att jag får en klaustrofobisk känsla av, obehaglig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, känner precis samma. Ä faktiskt klaustrofobiska omslag som jag tycker är allra obehagligast.

      Radera