2014-01-01

Mål 2014

Fridas mål
  • Läsa 100 böcker (0/100) 
  • Avsluta/fortsätta på 10 serier (0/10) 
  • Omläsning av Harry Potter-serien 
Böcker som jag ska läsa

Allegiant (Divergent, #3) These Broken Stars (Starbound, #1) The Darkest Minds (The Darkest Minds, #1) Vampire Academy (Vampire Academy, #1)

Tänkte utmana mig själv lite det här året och valde därför 100 böcker som mål istället för 50 och 60 som jag haft tidigare år. Eftersom Harry Potter inte blev omläst förra året tar jag helt enkelt med det målet igen och jag behöver verkligen skärpa till mig vad gäller avslutande och fortsättande på serier så även det målet får hänga med ett år till. 

Kanske uppdaterar med fler mål under årets gång om jag skulle hitta någon rolig utmaning, men just nu nöjer jag mig såhär. 

//Frida

6 kommentarer:

  1. Trevliga mål du hade för 2014, känns som många försöker bearbeta hyllvärmare och serier :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, har sett just det målet på väldigt många bloggar. Men det blir väl lätt så när det släpps så himla många böcker hela tiden. Man hinner inte med : )

      Radera
  2. Du ser ut att ha ganska rimliga mål för året. Bättre med några få och att klara dem!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Håller med! Så trist att känna sig pressad också :)

      Radera
  3. Lycka till med dina mål!! Jag försöker fortfarande lista ut om jag ska ha några, haha! ^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! :) Det är lite klurigt det där med mål. Å ena sidan är det superkul att utmana sig själv, men samtidigt kan det lätt bli stressigt och så känner man sig pressad. Det blir nog bra vilket du än bestämmer dig för :)

      Radera