2014-01-05

Och så gick det med mina mål...

Då var det min tur att utvärdera lite, för precis som Frida så hade jag satt upp lite mål i slutet av 2012 för mitt läsande under 2013...

Agnes mål 2013

Ta mig igenom Sagan om Ringen-trilogin
Okej, det här klarade jag inte alls, men jag läste åtminstone mer än halva första boken och än så länge har det faktiskt varit riktigt, riktigt bra! Så jag tror ändå att det är något som jag skulle kunna klara av detta året i alla fall.

Läsa minst 60 böcker
Haha usch, vet inte ens om jag vågar skriva hur många böcker jag faktiskt läste^^ 15 böcker av 60 är faktiskt ganska dåligt, men jag ska vara helt ärlig och säga att min läslust var verkligen som bortblåst förra året och har tyvärr inte riktigt återvänt än. Men jag jobbar på det och förhoppningsvis kommer den väl tillbaka så småningom. 

Fem omläsningar
Det här är det enda målet jag faktiskt klarade, det blev till och med fler omläsningar än vad jag hade planerat så det känns faktiskt helt okej.


Några böcker som jag ska läsa under 2013

The Evolution of Mara Dyer (Mara Dyer, #2) Rebel Heart (Dust Lands, #2)¨Slated (Slated, #1) Falling For You

Jag läste åtminstone två av dem här, Slated och Falling For You, och båda två var verkligen super bra! Jag hoppas att jag kan ta mig igenom både The Evolution of Mara Dyer och Rebel Heart detta året istället.

Kommentar:
Jaha, som sagt var förra året ett ganska dåligt år för mig när det kommer till just läsning och jag kände tyvärr mer ångest än läslust. Känner mig ändå glad att jag klarade av ett av målen och att jag kom en liten bit på vägen på de andra målen. Jag hoppas verkligen att jag får tillbaka min läslust snart så att detta året kan bli lite bättre. 


//Agnes


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar