2014-01-08

Mål 2014

Agnes mål
  • Läsa 30 böcker (0/30)
  • Läsa minst 5 seriealbum
  • Ta mig igenom Sagan om Ringen-trilogin
  • Göra en bokvideo
Böcker som jag ska läsa

Pandemonium (Delirium, #2) One (One Universe, #1) Shattered (Slated, #3) The 5th Wave (The 5th Wave, #1)

Det här året tänkte jag försöka ta mig igenom 30 böcker och jag tror att jag ska klara av det, även om läslusten inte är på topp. Tänkte även att 5 av dem böckerna ska vara seriealbum, något som jag inte riktigt läst förut, så det ska bli spännande. 

Ett mål som fick hänga med från förra året är att läsa Sagan om Ringen-trilogin. Den här gången tänker jag minsann klara det^^

Okej, sen har vi sista målet som är att göra en bokvideo och ja... huuua! Blir nervös bara jag tänker på det, men det är samtidigt något som jag väldigt gärna skulle vilja prova så jag ska göra ett försök. Har inte bestämt mig än för vilken typ av video det ska vara - en Book Haul, en Bookshelf Tour...? Ingen aning. Men som sagt, jag ska försöka få ihop något hyfsat vettigt.

//Agnes

3 kommentarer:

  1. Vilka seriealbum tänkte du dig? Jag är nyfiken och vill samtidigt ha tips. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag funderar på bland annat A Game of Thrones, The Wonderful Wizard of Oz och eventuellt The Walking Dead :)

      Radera