2014-06-08

Min hemliga bokvän


Jag var med i sommarbokbytet som AnnaReading this world ordnade och i veckan landade mitt paket i brevlådan. Det innehöll en massa gott godis, superfina origami-bokmärken och såklart en bok - Paper Towns av John Green. Omslaget är bara sååå fint och jag är väldigt nyfiken på boken! Min bokvän har dessutom markerat sina favoritcitat och skickat med små post-it-lappar så att jag kan göra detsamma. Världens bästa idé! :D

Ledtråden om vem som var min bokvän var helt klockren, så det var inte svårt att lista ut att det var Lucy Bokrygg som skickat paketet. Supermånga tack! Jag blev verkligen superglad för allt i paketet och ser väldigt mycket fram emot att läsa Paper Towns.

Till sist, ett stort tack till Anna som ordnande bokbytet! 

//Frida



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar