2015-03-27

Argylers & Giveaway

 Of Fire and Ash (Fairy Queens, # 1.5) Summer Queen (Fairy Queens, #2)

Nästa vecka, närmare bestämt den 2 april, släpps den andra delen i Amber Argyles Fairy Queens-serie, Summer Queen. I samband med boksläppet har jag som medlem i hennes street team, The Argylers, fått möjligheten att ge bort prequel-novellen (e-bok), Of Fire and Ash, till er läsare.  Jag läste själv novellen i januari och totalförälskade mig i historien. Min recension hittar ni här. Jag rekommenderar den verkligen till alla som är nyfikna på Amber Argyle och hennes böcker. Dessutom passar den perfekt att läsa nu när det är så kort tid kvar tills Summer Queen ges ut - man vill nämligen inget annat än att läsa mer när man är färdig. 

Giveaway
Nyfiken på Of Fire and Ash? Det enda du behöver göra är att lämna din mejladress och vilket format du önskar (Kindle eller epub) i en kommentar, innan den 2 april, så skickar jag den till dig! :) 

Kan även passa på att nämna att första boken i serien, Winter Queen, kommer att säljas för bara 0.99 $ mellan den 10-17 april, för er som är nyfikna på den. Det går dock att läsa Summer Queen även om man inte har läst första boken, eftersom det är en helt ny karaktär som man får följa och det är inte förrän i den tredje och sista delen som de två historierna kommer att vävas ihop. Som om inte det vore nog finns även första delen i Argyles häx-serie, Witch Song, helt gratis på i princip alla plattformar just nu, så passa på! 

Nu ska jag återgå till att att läsa Summer Queen. Älskar den än så länge och en recension kommer dyka någon gång under blog touren som pågår mellan den 10-17 april. Det kan även hända att det går att vinna boken i samband med det också, så håll utkik! :) 

//Frida



5 kommentarer:

  1. Åh jag vill! Epub :) jagochminabocker@gmail.com

    SvaraRadera
  2. Jag vill också!! Epub.

    hedvig_andersson@live.se

    SvaraRadera
  3. Vad lyxigt! Vill jättegärna ha den (i epub) och här är min mail: elviraslillabloggomvarlden@gmail.com

    SvaraRadera
  4. Boken låter jättespännande men jag vill inte gärna bygga på min tbr ännu mer :P Vad häftigt att du är med i författarens street team förresten! :D Jag har taggat dig på min blooooooogg! http://bokbeate.blogspot.se/2015/03/tagg-en-bokbloggares-hemliga-liv.html

    SvaraRadera
  5. Svar (och förlåt ännu en gång för det sjukt sega svaret. Jag är helt enkelt bara sämst på att läsa kommentarer^^ Jag läser alltid kommentarerna, men sen glömmer jag svara^^): Jaa, visst var bokstödet så otroligt sött! :D Jag älskar det! :D (och jag håller med dig om att det ALLTID finns plats för söta saker^^)

    Jag måste försöka läsa Jellicoe Road snart! :D

    SvaraRadera