2015-03-25

The Book Gif Tag

Det var en mindre evighet sedan jag blev taggad att göra den här, så jag tyckte att det kanske var på tiden att jag gjorde den. Tack så mycket för taggen, Anna! Och förlåt för att det tog mig så här lång tid att göra den.

Taggen går ut på att ge sin reaktion på böcker med hjälp av gifs, så here we go... 


Fifty Shades of Grey - E.L James (har inte läst)

28 Times Harry Potter Was Out Of Control Sassy



The Ocean at the End of the Lane - Neil Gaiman (har inte läst)




Beautiful Creatures - Kami Garcia & Margaret Stohl (har inte läst)




Eleanor & Park - Rainbow Rowell (har inte läst)



Twilight - Stephenie Meyer

Först


Fangirling

Sedan



Vampire Academy - Richelle Mead (har inte läst)



Ankomsten - Shaun Tan



Brott och straff - Fjodor Dostojevskij (har inte läst)

Eftersom jag inte läst den här förlitar jag mig på Annas fantastiska sågning av boken och gissar att jag skulle tycka precis lika illa om den. 

you suck
















Pushing the Limits - Katie McGarry (har inte läst)




Forbidden - Tabitha Suzuma (har inte läst)



//Frida

3 kommentarer:

  1. Twilight gifsen är så himla klockrena haha. Vet inte om det var för att alla andra hatade så mycket på franchisen eller om jag bara växte ifrån det (eller båda delarna) men jag har inte vågat läsa om böckerna för risk att jag ska tycka de är urusla :O

    SvaraRadera
    Svar
    1. För mig förstördes allt i samband med att filmerna släpptes. De var så dåliga (och ändå äger jag allihop... -.-) att jag inte för mitt liv kunde förstå hur jag kunnat älska böckerna så mycket. Så jag skyller allt på filmatiseringarna och kommer förmodligen aldrig våga läsa om böckerna eftersom jag i princip vet att jag inte kommer att tycka om dem då. Jag vill helst inte förstöra minnet av den där första läsningen. För jag älskade dem verkligen då och det vore väldigt trist att förstöra det minnet.

      Radera
  2. Hahaha, yaay! ^^ Jag känner att gifsen för Brott och straff passar väldigt bra (även om du inte läst den^^)! Och jag känner att mina känslor för Twilight har utvecklats precis likadant som för dig^^

    Och btw, det gör inget att du gör taggen så sent! Mitt motto i livet är alltid: bättre sent än aldrig^^

    SvaraRadera