2015-03-01

Månadssammanfattning: Februari


Lästa böcker: 3
Seriealbum/noveller: 1
Recenserade böcker: 2
Omläsningar: 2
Antal sidor: 1639

Svenska böcker: 3
Engelska böcker: 1

Påbörjade serier: 1
Avslutade serier: -

Bästa bok: Eld - Mats Strandberg & Sara Bergmark Elfgren (men om jag inte räknar omläsning, så Sword Princess Amaltea, bok 2) 
Månadens överraskning: -
Månadens besvikelse: -

Favoritcitat:















Skrattat så jag fått ont i magen till:
Eld - Mats Strandberg & Sara Bergmark Elfgren
Gråtit amazonfloden till: Eld - Mats Strandberg & Sara Bergmark Elfgren

Kommentar

Och så kom den där dippen som alltid kommer när jag haft en bra läsmånad. -.-  Endast tre böcker och ett seriealbum blev utlästa i  februari, men jag ligger i alla fall fortfarande före i min Goodreads challenge och det är alltid något. Nästa månad väntar tenta och då vet jag att läsningen blir lidande, men när den väl är skriven ska det läsas. Har sjuhundraelva recensionsexemplar (nästan) som väntar på att bli lästa och de är självklart prio ett. Ser speciellt mycket fram emot att läsa Odinsbarn.

Lästa böcker


Cirkeln (Engelsfors #1) - Mats Strandberg & Sara Bergmark Elfgren (omläsning)
Eld (Engelsfors #2) -  Mats Strandberg & Sara Bergmark Elfgren (omläsning)
All Fall Down (Embassy Road, #1) - Ally Carter


Mars TBR

Den spruckna planeten (Prismagalaxen, #3) The Winner's Curse (The Winner's Trilogy, #1) The Winner's Crime (The Winner's Trilogy, #2) Odinsbarn (Korpringarna, #1)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar