2013-03-28

Castingnyheter: Divergent

Sedan mitt senaste inlägg om filmatiseringen av Divergent har fler skådespelare blivit officiellt bekräftade. Bland annat Theo James som ska spela Four. Måste säga att jag först blev lite besviken, han såg ju alldeles för gammal ut, men nu tycker jag att han passar otroligt bra. Känner samma sak med resten av castingen. Nästan i alla fall. Tror och hoppas att filmen kommer att bli riktigt, riktigt bra. 

Slängde ihop lite bilder på skådespelarna och tog då även med de som jag hade med i förra inlägget. Tänkte att jag skulle fylla på efterhand som fler skådespelare blir bekräftade. Hoppas ni gillar! :) 














// Frida















4 kommentarer:

  1. alla är så gamla.. och inga är som jag tänkt mig :(

    SvaraRadera
  2. Shailene Woodley är perfekt som Tris :)

    SvaraRadera
  3. WHAT... Jag har inget emot Shailene, MEN VAD I HELVETE. Alla är typ samma ålder... så gamla... Utom Tori som fan är för ung -.- Tori ska fan vara typ 40 eller nåt, hon ser ju ut som alla andra i ålder! Jag förstår inte... bara nej. Förlåt, men nej.

    SvaraRadera
  4. Tris blir förhoppningsvis bra!^^ Men för övrigt tycker jag att de andra skådespelarna är lite...för gamla helt enkelt, tja, förutom Tori då.
    Gör det något om jag lånar dessa bilder när jag berättar om castingen på Divergent på min blogg? :)

    SvaraRadera