2015-01-02

Mål 2015

Fridas mål
  • Läsa minst 50 böcker 
  • Läsa minst tio TBR-böcker. Helst ännu fler eftersom min bokhylla svämmar över av olästa böcker, men jag vet av erfarenhet att jag misslyckas om jag sätter målen för högt, så tio får räcka. Det är ju inget som hindrar mig från att läsa fler.
  • Avsluta/fortsätta med tio serier. 
  • Omläsning av Harry Potter-serien. Den här gången ska jag lyckas! 
  • Delta i någon typ av läsutmaning.
Böcker som jag väldigt gärna vill läsa 2015

These Broken Stars (Starbound, #1) Falling Kingdoms (Falling Kingdoms, #1) The Final Empire (Mistborn, #1) The Evolution of Mara Dyer (Mara Dyer, #2)

4 kommentarer:

  1. Låter som riktigt bra mål! Jag ska också försöka mig på att checka av så många TBR-böcker från bokhyllan, vill ju kunna få plats med lite nya böcker också :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, känner igen mig. TBR:en är ett ständigt problem när man vill ha nya böcker hela, hela tiden ^^

      Radera
  2. Riktigt fina omslag på böckerna du vill läsa i år och bra mål! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det har jag inte tänkt på, men nu när du säger det.. De är väldigt fina allihop. Lite roligt att alla går i blåskala också :)

      Radera