2015-05-06

Bokträff på fredag

På fredag är det dags för bokträffen som Opal, Semic, Berghs förlag och Natur & Kultur anordnar. Jag ska dit och tänkte bara lite snabbt såhär på onsdagskvällen fråga om det är någon av er som anmält er och ska dit? Om det är någon annan som precis som jag ska åka tåg kanske vi till och med kan mötas upp på stationen i Stockholm och ta oss till träffen tillsammans? Alltid roligt med sällskap och virrig som jag är vet jag knappt om jag kommer att hitta dit. Men google maps är min bästa vän, så på något vis ska det nog gå. Ser i vilket fall väldigt mycket fram emot träffen och tror det kommer bli hur kul som helst. 

//Frida

2 kommentarer:

  1. Ååå, skulle också vilja kunna vara med på sånhärna grejer :/ men hoppas ni får det roligt! :) och att du gittar till platsen ;D

    SvaraRadera
  2. Jag möts jättegärna upp med dig innan! (Och någon mer om det blir så, ju fler desto roligare) Har varit lite nervös över hur jag ska hitta dit eftersom jag också är lite virrig, så att gå dit tillsammans vore trevligt :)

    SvaraRadera