2015-05-01

Månadssammanfattning: April

Summer Queen (Fairy Queens, #2) Nyckeln (Engelsfors, #3) Du föll och jag för dig Saga, Volume 2 (Saga #7-12)
Saga, Volume 3 (Saga #13-18) Kickar Witch Song (Witch Song, #1)

Lästa böcker: 5
Seriealbum/noveller: 2
Recenserade böcker: 4
Omläsningar: 1
Antal sidor: 2292

Svenska böcker: 3
Engelska böcker: 4

Påbörjade serier: 2
Avslutade serier: -

Bästa bok: Summer Queen av Amber Argyle
Månadens överraskning: Kickar av Staffan Cederborg
Månadens besvikelse: Saga volume 2 & 3

Favoritcitat:


















Skrattat så jag fått ont i magen till: -
Gråtit amazonfloden till: Nyckeln - Mats Strandberg & Sara Bergmark Elfgren

Kommentar

Tjohoo, sju lästa böcker den här månaden! Det går framåt! Hoppas bara att läsflytet kan hålla i sig. Det har varit en ganska blandad månad vad gäller betygen - högsta betyg, lägsta betyg och så några mittemellan. Jag läste om Nyckeln och tyckte ännu mer om den än första gången och kände direkt när jag var färdig att jag ville läsa om igen. Det är ett bra betyg! Summer Queen är en ny favorit, men jag blev väldigt besviken på Witch Song av samma författare. Kickar var månadens överraskning - tyckte mycket mer om den än vad jag trott. Saga volume 2 & 3 blev månadens besvikelse/sämsta med noll i betyg. Jag ger väldigt sällan ett så lågt betyg, så då förstår ni hur mycket jag ogillade dem. Du föll och jag för dig är en fin bok som jag tyckte om när jag läste, men inte mycket mer en så. 

Lästa böcker


Nyckeln (Engelsfors, #3) - Mats Strandberg & Sara Bergmark Elfgren
Kickar - Staffan Cederborg
Witch Song - Amber Argyle 


Maj TBR

Vit som snö (Lumikki Andersson, #2) Nattsagor för sömnlösa Fangirl Half Bad (Half Bad, #1)

1 kommentar:

  1. Du ser ut att ha haft en trevlig läsmånad i april. Jag borde också ta tag i att läsa Half bad snart.

    SvaraRadera