2013-06-30

Läs-A-Lot: Dag 1


















Nu har Läs-A-Lot snart pågått i ett helt dygn och jag tycker att jag hunnit med ganska så mycket läsning än så länge. Och roligt är det! :) 

Vad jag läst idag: Ankomsten av Shaun Tan, The Runaway Queen av Cassandra Clare & Finnikin of the Rock av Melina Marchetta.
Antal lästa sidor: 394 (varav 128 endast var bilder i och med serieromanen) 
Totalt antal sidor: 394 
Totalt antal böcker: 1
Totalt antal seriealbum/noveller/mellanböcker: 2

Tankar

Både Ankomsten och The Runaway Queen har blivit utlästa idag och eftersom jag har mindre än 100 sidor kvar i Finnikin of the Rock är jag säker på att jag kommer hinna med den också innan dagen är över. Jag är helt klart nöjd med det som jag har hunnit med än så länge. Alla böcker har varit bra också, men Finnikin är helt klart den bästa. Är lite smått kär i den boken. 



Hur har det gått för er idag? 

//Frida




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar