2013-06-06

Nytt i bokhyllan!

Gjorde en liten bokbeställning för några veckor sedan, eftersom jag helt enkelt inte kunde låta bli. Förstår inte hur det kan vara så kul att köpa böcker, men det är verkligen ren lycka när man får hem ett paket med böcker. Tror säkert det är fler som känner samma sak? Det här är hur som helst det jag fick hem:



Clockwork Prince - Cassandra Clare

Andra boken i The Infernal Devices serien kom äntligen i rätt format så den klickade jag hem direkt. Satt en ful klisterlapp på framsidan som jag tack och lov kunde pilla bort... 

Pandemonium - Lauren Oliver

Tyckte väldigt mycket om första boken, Delirium, som slutade med en riktig cliffhanger och är galet nyfiken på fortsättningen. Hoppas på att den här är minst lika bra.



A Monster Calls - Patrick Ness

En bok som jag velat ha hur länge som helst. Omslaget är sjukt snyggt, med och utan dust jacket. Älskar sättet som Patrick Ness skriver på och jag tror verkligen att den här kan vara bra. Kommer läsa den väldigt snart!

Johnny Depp, Retroperspektivt - Steven Daly

Min fina mamma kom hem och överraskade mig med den här stora boken om Johnny Depp förra veckan. Förutom text innehåller boken jättefina bilder på denna magnifika varelse^^ Gissa om jag blev glad!?


//Agnes

4 kommentarer:

  1. Det är alltid så mysigt med nya böcker! Jag har läst både A Monster Calls, Pandemonium och Clockwork Prince! Kan lugnt säga att du har bra läsning framför dig!

    SvaraRadera
  2. ÅH GUD! DEN DÄR JOHNNY DEPP-BOKEN ALLTSÅ!! *DREGEL* VILL HA!!

    SvaraRadera
  3. Jag har fortfarande inte läst något med Cassandra Clare men måste erkänna att jag är ytterst nyfiken! Delirium läste jag förra sommaren, men var inte överdrivet imponerad så uppföljaren har tyvärr inte kommit hem än. Ser dock fram emot att läsa din recension! :)

    SvaraRadera