2012-11-15

CITY OF BONES TRAILER!! :D

Äntligen, äntligen så har den första trailern till City of Bones släppts och jag kan bara säga... WOW! Har varit lite tveksam tidigare, men den en minut och fyrtiosju sekunder långa trailern räckte för att övertyga mig att det kommer att bli riktigt bra. Åh, vill se den nu! Hur ska man klara av att vänta till den 23 augusti...


Igår släpptes även två  teaser-posters, och ja, de är riktigt snygga. Längtar så till jag får se filmen! Tror jag måste läsa om boken/böckerna också för nu när jag sett både trailern och postern insåg jag hur mycket jag saknat världen och karaktärerna.





// Frida

3 kommentarer:

  1. Åh jösses alltså jag gillade inte den första boken så mycket antagligen för att jag var i en lässvacka just då men bestämde mig för att ge filmatiseringen en chans och jösses den verkar ju bli helt fantastisk. Så många av mina favoritskådespelare som är med också är ju ett stort pluss! :D

    SvaraRadera
  2. Verkligen helt fantastiskt! :DD
    Är dock fortfarande lite osäker på Jamie som Jace. Visst är han en bra skådespelare, men jag kan bara inte se Jace i honom :/

    SvaraRadera