2012-11-02

TÄVLING! :D

Idag fyller vår kära blogg 1 år och det tänkte vi fira med en liten tävling! :D

Den här gången kommer vi att lotta fram inte mindre än tre vinnare!

Första pris är en valfri bok (hardback) från The Book Depository. 
Andra pris är en valfri bok (paperback) från The Book Depository. 
Och tredje pris är boken Själlös av Gail Carriger (inbunden). 

För att delta behöver du bara lämna en liten kommentar och glöm inte att skriva din mail så att vi kan kontakta dig om du vunnit. Tävlingen är internationell, så det är fritt fram för alla att delta den här gången.

Om den som kommer trea redan har Själlös, eller inte vill ha den, kommer vi att dra en nya vinnare. Du kan alltså delta även om du inte är intresserad av just Själlös. :)


Tävlingen avslutas den 18 november. 

Lycka till! :D

//Agnes och Frida 

46 kommentarer:

  1. Grattis bloggen!! ^^
    Jag är gärna med och tävlar :D

    bookrelated@hotmail.se

    SvaraRadera
  2. Hurra och grattis! :')

    Jag är också gärna med, och mejlen lyder: bokskadad@hotmail.se

    SvaraRadera
  3. Grattis :D jag är gärna med :)

    Mail: Jossan_y@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Grattis på 3-års dagen! :)
    Jag är gärna med i tävlingen.

    Mail: loveofreading@hotmail.se

    SvaraRadera
  5. Oj så tokigt det blev, skyller på att det är för tidigt! fastnade på siffran tre, menar såklart 1-års dagen ;D

    SvaraRadera
  6. GRattis!! :) Vem missar ett födelsedags firande med bokutlottning? Inte jag i alla fall!! :) plexiglasbubbla[at]hotmail.com

    SvaraRadera
  7. Grattis! Jag är med
    nfolkving@gmail.com

    SvaraRadera
  8. Grattis!

    Jag är med och tävlar.

    dea.solin@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Grattis till er! Hoppas ni får en fin blogg-firardag!!

    swebookobsession@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. Stort grattis!
    Vad kul med en tävling, jag är såklart med :)

    Mail: blackwhiteflashlight@live.se

    SvaraRadera
  11. Grattis! :D Jag är gärna med och tävlar!

    Mejl: ielinashylla@gmail.com

    SvaraRadera
  12. Stort grattis och vilken underbar tävling ^^

    mail: miriam.tisander @ gmail.com! ^^ woho!

    SvaraRadera
  13. Grattis, jag vill gärna med!

    manlin1999@gmail.com

    SvaraRadera
  14. Stort grattis :D Älskar att följa er blogg :D

    mail: emmah900614@hotmail.com

    SvaraRadera
  15. Stort grattis på bloggfödelsedagen och tack för en jättefin blogg. Jag vill givetvis vara med och tävla!

    boktycke[at]gmail.com

    SvaraRadera
  16. Hurra Hurra hurra! Stort grattis! =)
    Jag är gärna med och tävlar!

    underbarabocker@mail.com

    SvaraRadera
  17. Grattis =)

    Jag vill gärna vara med.

    Mail: sandra@bonbear.se

    SvaraRadera
  18. ~Stort grattis! ♥

    Jag är gärna med i er tävling
    symirre(at)hotmail.com

    SvaraRadera
  19. MÅÅÅÅNGA FÖDELSEDAGAR NU! :D Grattis till er blogg! :D Jag hoppas självklart på minst flera år mer med ert bloggande! :D
    Och självklart vill jag vara med i tävlingen! :D min mail är photosandbooksbyfrida(at)hotmail.se

    SvaraRadera
  20. GRATTIS! :D

    Jag är gärna med i tävligen! :)

    bokrygg[at]hotmail.se

    SvaraRadera
  21. Grattis till er födelsedag! :)

    Jag vill jättegärna vara med i tävlingen! Min mail är johannasbokblogg@gmail.com

    SvaraRadera
  22. WIIIIIIIIEEEEEEEEEEEE! *partyhattar och trumpeter* GRAAAATTIIIS!!!

    Jo, och jag vill gärna vara med :3

    emelie.bookworm[at]hotmail.com

    SvaraRadera
  23. Grattis! Och jag är med :D
    andilove[at]hotmail.se

    SvaraRadera
  24. Grattis på blogg-födelsedagen! Är givetvis även med och tävlar :)

    amlii[at]live.se

    SvaraRadera
  25. Grattis!! Åh, vad kul, jag är självklart med! :)

    jennifer.jaderqvist[at]hotmail.com

    SvaraRadera
  26. Grattis!!! Fira detta på ett bra sätt!
    Jag är gärna med och tävlar

    lindcharlotta@hotmail.com

    SvaraRadera
  27. Grattis på 1-årsdagen!! :D Jag är gärna med och tävlar!

    bladvandaren@hotmail.se

    SvaraRadera
  28. Grattis bloggen!!! :)
    Jag är såklart gärna med och tävlar.

    nordinandersson.petra@gmail.com

    SvaraRadera
  29. Grattis :D
    Roligt med tävling, jag vill gärna vara med!
    Mail: tilda94[at]hotmail.com

    SvaraRadera
  30. Grattis! :D
    Kul att ni ska hålla i en tävling och jag är gärna med.

    Min mejl: rebecca.grahn@hotmail.com

    SvaraRadera
  31. Jag är med :)
    christina.zhou.95@gmail.com

    SvaraRadera
  32. Jag är väldigt gärna med och tävlar! :)

    nossahojj@yahoo.se

    SvaraRadera
  33. Vad kul! Jag är gärna med :) anna@skyitl.se

    SvaraRadera
  34. Grattis grattis :D
    Är väldigt gärna med!
    klara@michaelson.se

    SvaraRadera
  35. Grattis på ettårsdagen! :D Jag vill såklart vara med ;) mejladress: etaebedlosi(@)hotmail.com

    SvaraRadera
  36. Grattis, kul att ni startade er blogg bara några dagar efter att jag gjorde det! haha

    Självklart vill man vara med! bokparadiset[at]hotmail.com

    SvaraRadera
  37. GRATTIS TILL ERAN BLOGGS FÖDELSEDAG!:D

    Jag är gärna med i tävlingen! Min mejl är: bookshelves1@hotmail.com

    SvaraRadera
  38. Grattis! Är såklart med och tävlar!:D

    Min mail: bookcircle@hotmail.se

    SvaraRadera
  39. Hej, jag är med och tävlar! :)

    sanna_barcacamp-07@hotmail.com

    SvaraRadera
  40. Grattis till bloggen! Och ja, är absolut med!

    liberlibriblogg@gmail.com

    SvaraRadera
  41. Jag är med! :)

    caarolineJ@gmail.com

    MVH Caroline

    SvaraRadera
  42. Grattis! :)

    Jag vill vara med! :)

    yrsha (a) haveyoureadthisone.com

    SvaraRadera
  43. Grattis:)
    Och självklart vill jag vara med!
    weroniqa_zimone@hotmail.com

    SvaraRadera
  44. Grattis!
    Jag vill vara med :D
    johanna.kaspersson@home.se

    SvaraRadera
  45. Congratz. Jag är med.
    theresa.sjostedt@hotmail.com

    SvaraRadera