2013-04-15

Catching Fire Teaser Trailer!!

Äntligen, äntligen, äntligen är teaser trailern till Catching Fire här! Som jag har längtat. 


 The feels!! Vet inte riktigt vad jag ska säga. Den är så bra! Och så mycket man fick se, trots att det bara är en teaser trailer. Är superdupermeganöjd och vet inte hur jag ska klara mig till filmen kommer på bio. Efter att ha sett trailern känner jag på mig att filmen kommer att bli mist lika fantastisk som den första. 

Liiite synd att man inte fick se något från själva spelen, men gissade nog att de skulle hålla på det ett tag till. Hade varit roligt att se lite nya karaktärer in action, men jag är mer än nöjd med vad jag fick. Kommer säkerligen spendera morgonen med att titta igenom trailern ett par hundra gånger till och ta in varenda liten detalj.  

Vad tycker ni om trailern? 

// Frida

3 kommentarer:

  1. Såg den så fort jag vaknade och älskade den! Jag gillade att de håller lite på hungerspelen, gissar att det kommer synas mer i nästa trailer/teaser :)

    SvaraRadera
  2. Jag blir riktigt sugen på att se filmen! :) Den första var riktigt bra, så det blir kul att se fortsättningen. Har ju inte läst böckerna än, men ska helt klart göra det.

    SvaraRadera