2013-04-02

Nya City of Bones trailern! :D

Det första jag gjorde när jag vaknade idag var att gå in på Cassandra Clares hemsida för att titta på den nya City of Bones trailern. 




Wiiie! Så bra den var! Tycker verkligen att det ser ut som att det kommer bli en riktigt bra film och jag längtar ihjäl mig till den 23 augusti. Känner för att läsa om böckerna nu också, för jag saknar shadowhuntervärlden. 

I don’t know if this is an official theater poster or just for online.
tmisource:

Along with the trailer we got a new MORTAL INSTRUMENTS: CITY OF BONES poster

//  Frida

1 kommentar:

  1. Den här filmen har gjort mig till en extremt stor fangirl... Innan detta visste jag knappt vad som menades med uttrycket ;D Är så himla sjukt jättepepp på filmen!! <3
    SV: Visst är låten fin?! <3 Den är så uttrycksfull. Tjejen som skrev den hade faktiskt CoB som inspiration, och hon träffade verkligen rätt :)

    SvaraRadera