2013-04-24

Nytt i bokhyllan :)

Gjorde en liten beställning för någon vecka sedan. Dels för att jag inte köpt några böcker på väldigt länge känns det som, men också för att två efterlängtade uppföljare äntligen har släppts. Utöver det har det har jag fått två andra böcker och det är ju aldrig fel :)


Naturals - Tiffany Triutt

Har sett fram emot den här boken ganska länge nu. Gillade första boken, Chosen Ones, riktigt mycket så jag hoppas att den här kan vara minst lika bra. Ett stort plus är det grymt snygga omslaget.

Fractured - Teri Terry

Åh, äntligen! Älskade verkligen första boken och kastade mig över denna så fort jag fick hem den. Än så länge har jag inte blivit besviken, men precis som med Slated får jag tvinga mig själv att göra pauser i läsandet för att inte läsa ut den för fort...


Mystic City - Theo Lawrence

Har faktiskt noll koll på vad den här ska handla om, men tycker omslaget är jättefint så kände mig tvungen att beställa hem den^^ Får hoppas på att den kan vara lika bra som den är fin.

Nattens Cirkus - Erin Morgenstern

Den här boken fick jag av mormor, som tyckte den var väldigt bra. Förhoppningsvis gillar jag den lika mycket som henne.


Särskild - Nene Ormes

Var en sväng i Malmö och passade på att kika in i Science Fiction bokhandeln. Fick ett signerat exemplar av Särskild av min pojkvän, som råkar vara kusin med ingen mindre än Nene Ormes själv!

Pure - Julianna Baggott

Tråkigt nog var den här boken lite skadad när jag fick den, men det betyder ju inte att innehållet är mindre bra för det. Den låter intressant så jag hoppas på det bästa.


//Agnes

6 kommentarer:

  1. Håller med om att Mystic City ser grymt snygg ut!

    SvaraRadera
  2. Åh vad kul med nya böcker! :)

    SvaraRadera
  3. kul med nya böcker! Jag tror jag måste beställa hem Slated i nästa bokbeställning. den verkar riktigt bra.

    SvaraRadera
  4. Alltid kul med nya böcker. Nattens cirkus är jag sugen på.

    SvaraRadera
  5. Efter allt positivt om Teri Terry igår måste jag verkligen försöka ha med Slated i nästa bokbeställning =)

    SvaraRadera
  6. Nattens cirkus tror jag mycket på, har den hemma i bokhyllan :)

    SvaraRadera