2015-02-18

Läs-a-lot: Sammanfattning

Då var läs-a-lot:en slut för den här gången och det känns väldigt trist. Det har varit en så himla rolig vecka! Och utmaningarna var nog det roligaste av allt. Hade velat ha nya utmaningar varje dag resten av året. Så roligt var det! Den enda nackdelen var kanske att jag lade mycket mer tid på utmaningarna, än på läsningen, men jag tänkte att - läsa gör jag ju hela tiden ändå, men utmaningar är sällsynta och därför borde de prioriteras. Det bästa hade förstås varit om jag både klarat av att läsa en massa och göra utmaningarna samtidigt, men det kommer fler chanser hoppas jag. 

Mitt mål var att läsa dessa böcker: 

The Winner's Curse (The Winner's Trilogy, #1) Winter Queen (Fairy Queens, #1) Spökstaden How I Live Now
Jag skulle även avsluta två redan påbörjade böcker: All Fall Down av Ally Carter och Prismagalaxen - den spruckna planeten av Ingrid Remval. 

Så hur gick det? Jag avslutade inga av böckerna ovan. Inte ens de två som jag påbörjat. Katastrofdåligt! Men jag lyssnade faktiskt på hela Eld av Mats Strandberg och Sara Bergmark Elfgren och den har ganska många sidor så helt värdelöst var det ändå inte. Läste utöver det 35 sidor i All Fall Down och 20 sidor i Den spruckna planeten, så sammanlagt läste och lyssnade jag på 685 sidor.

Läsningen gick kanske inte som planerat, men jag deltog i alla utmaningarna. Här är resultaten: 
Terrängläsning  Omslagsdesigner  Ljudboksuppläsare  Litterära toner  Gestaltning

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Massor av tack till fina Anna, Beate och Anna som organiserade läs-a-lot:en och fixade med utmaningarna! Hoppas att det inte dröjer alltför länge till nästa gång. :D

//Frida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar