2015-02-16

Läs-a-lot: Utmaning 1

Då var det dags för uppsamlingsheatet i läs-a-loten, vilket innebär att man får en ny chans att göra klart de utmaningar som man inte hann med förra veckan. Jag har lyckats göra klart de tre utmaningar som jag missade (1,3 & 4), men för att det inte ska bli ett enda jättelångt inlägg har jag valt att dela upp dem på tre inlägg istället. 

Här är resultatet av den första utmaningen, som gick ut på att läsa på någon konstig/rolig plats: 




Att läsa och gymma samtidigt är ingenting jag kan rekommendera. Det blev varken mycket läst eller mycket tränat och dessutom var en del saker i princip omöjliga - som att gå armgång och läsa samtidigt. Jag testade typ sjuhundraelva gånger men, omöjligt! 

//Frida

4 kommentarer:

  1. Hahahahah, såå awesome! :D Det ser sannerligen inte lätt ut att gå varken armgång eller balansgång^^ Det är så roligt att se alla galna ställen som folk läser på! :) Var du ensam när du tog bilderna, eller hade du någon med dig? Kan tänka mig att det annars kunde ha sett roligt ut om man gick förbi när du tog de här bilderna^^ Tänkte på det idag när jag tog min dementorbilder^^ Om någon hade tittat in då hade de nog undrat vad tusan jag höll på med xD

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hade mamma på besök under helgen så hon fick agera fotograf. Det hade nog inte varit så lätt att ta bilderna själv, massa krångel med stativ och så. Och snön gör ju det ännu jobbigare. Men folk som gick förbi tittade konstigt på oss ändå, haha. Men hade förmodligen varit värre om jag varit där helt själv. ^^
      Vadå? Det är väl inget konstigt alls att ta på sig en massa svarta kläder/filtar/annat och glida omkring hemma som en livs levande dementor. xD

      Radera
  2. Haha, det ser ju ganska trevligt ut! :D (Dock inget jag tänker prova själv...) Tack för att du länkade, nu är det här med i sammanfattningsinlägget! ;D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, det gör du nog rätt i. Inget jag rekommenderar. Läsning och träning ska nog inte blandas ^^

      Radera