2015-02-12

TÄVLING: Signerad utgåva av Cirkeln & tygkasse



Nu är det mindre än en vecka kvar till filmatiseringen av Sara Bergmark Elfgrens och Mats Strandbergs hyllade ungdomsroman Cirkeln går upp på bioduken. Jag har precis avslutat min omläsning av boken och är galet pepp på att äntligen få se filmen. Med tanke på hur otroligt bra boken är, hoppas och tror jag att filmen kommer att vara precis lika bra. 

Lagom till biopremiären ger Rabén och Sjögren ut boken i pocketformat med ett supersnyggt filmomslag, och jag har fått chansen att lotta ut ett signerat exemplar här på bloggen. Det följer dessutom med en bonus i form av en Nyckeln-tygkasse också. 

Allt du behöver göra för att delta är att lämna en kommentar med namn & mejladress. Tävlingen avslutas den 22 februari kl 23.59. Ni får gärna sprida tävlingen vidare, men det är inget måste. 

Avslutar med ett lycka till, och filmtrailern för ytterligare pepp!

TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD


//Frida 





15 kommentarer:

  1. Jag är jättegärna med!
    Har ännu inte läst boken, men hört att den ska vara bra så det vore kul att vinna den. :)
    elin.helmersson@live.se

    SvaraRadera
  2. Längtar till filmen kommer, boken är jättebra!
    Paula Carlsson, mejladress: paula.carlsson@hotmail.se

    SvaraRadera
  3. Jag vill vara med :)
    Kommer bli så grymt kul att se filmen, boken är ju så himla bra!
    Namn: Rebecca
    Mail: beccaoned@gmail.com

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  5. Jag vill vara med! Alva.erikssonn@gmail.com

    SvaraRadera
  6. Längtar till filmen! Hoppas de har gjort den bra, men tror det kommer bli bra!
    Lisa Karlsson, lisaflisak@gmail.com

    SvaraRadera
  7. Vill gärna vara med! horokruxen@gmail.com

    SvaraRadera
  8. Jag vill vara med!
    Jag älskar verkligen böckerna, det är dem bästa böckerna jag har läst, är jätte taggad på filmen!

    alicia.hartwig@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Jag vill gärna vara med :)
    Nanna
    nannaeATlive.se

    SvaraRadera
  10. Jag vill gärna vara med och tävla :)
    [Anna]
    plexiglasbubbla[at]hotmailpunktcom

    SvaraRadera
  11. Jag är gärna med. Behöver en ny tygkasse :)
    Evelina zingo_pepzi@hotmail.com

    SvaraRadera
  12. Jag vill gärna vara med :) /Malin
    jagochminabocker@gmail.com

    SvaraRadera
  13. Jag är gärna med och tävlar! Jag har haft bok-köp-stopp i över ett år nu så det var väldigt länge sedan mina böcker fick en ny vän i bokhyllan. Dessutom har jag alltid varit nyfiken på den här boken men tyvärr aldrig köpt/läst den…
    ida.hakansson-97@hotmail.com

    SvaraRadera