2015-02-15

Läs-a-lot: Utmaning 5

Idag är läs-a-lot-utmaningen "Gestaltning" och man kunde välja mellan två alternativ - cosplaya eller ta en bild på något som påminner om en plats, karaktär eller liknande från en bok. Jag hade mer än gärna gått all-in (det finns så mycket roligt att göra!) om jag hade haft mer tid, men nu blev det lite av en nödlösning - med en vääääldigt fri tolkning. Och kanske till och med lite fusk eftersom jag använt mig av gamla bilder.. Men jag vill så gärna delta i varje utmaning eftersom det är så himla roligt att få vara lite kreativ som omväxling. Jag älskar ju det! 

Jag har i alla fall klippt och klistrat och mixtrat i photoshop för att göra det lite mer nytt. Annars hade det ju inte varit någon direkt utmaning. Karaktären kommer inte från en bok från början utan en film, men det finns böcker! Att det rör sig om faktaböcker behöver vi kanske inte gå in på... Böcker som böcker! 

Nej, nu ska jag sluta babbla. Här är resultatet av dagens utmaning: 


//Frida


6 kommentarer: