2013-11-03

Läs-a-lot: Utvärdering

Jag är mycket väl medveten om att det faktiskt är ett par timmar kvar av läs-a-loten, men jag är ganska så säker på att det inte blir mycket mer läst idag. Kanske ett kapitel eller två i boken jag läser just nu, men inte mer, och då tycker jag att jag lika gärna kan lägga upp sammanfattningen nu. 

Jag var väldigt pepp på läs-a-loten när veckan började, men det visade sig ganska snabbt att det, för min del, inte alls var en bra vecka för just läs-a-lot. Jag har inte haft så mycket att göra på evigheter och tråkigt nog blev läsandet lidande. En bok, en novell och ett par kapitel i en annan bok var allt jag hann med, tyvärr. 

Böckerna jag läste

Insurgent (Divergent, #2) The World of Divergent: The Path to Allegiant (Divergent, #2.5) Legend (Legend, #1)
Antal lästa sidor: 381
Antal böcker: 1 + några kapitel
Antal seriealbum/noveller/mellanböcker: 1
Bästa boken: Insurgent

//Frida


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar