2013-11-01

Tävling! :D


Idag är ingen vanlig dag för det är bloggens tvåårsdag, hurra, hurra, hurra! :D

Det känns helt galet att det redan har gått två år sedan vi startade bloggen. Så mycket roligt vi har fått vara med om, så mycket böcker som vi har läst och framförallt så många fantastiska människor som vi har fått chansen att lära känna på grund av den. Vi ångrar verkligen inte beslutet att starta bloggen och förhoppningsvis kommer den att kunna leva vidare i ett par år till. Det är ju så roligt! 


Som ett litet tack till alla våra fina läsare tänkte vi hålla i en liten födelsedagstävling. Eftersom vi vill att verkligen alla ska kunna vara med kör vi på superenkla regler den här gången. Allt ni behöver göra är att lämna en kommentar med namn och en mejladress så att vi kan kontakta er om ni vinner. Tävlingen är internationell, så länge The Book Depository skickar till ditt land. 

Det ni kan vinna är: 

Första pris är en valfri hardback (max 150kr) från The Book Depository.
Andra pris är en valfri paperback (max 100kr) från The Book Depository

Tävlingen avslutas den 17 november. 

Lycka till! :D


53 kommentarer:

  1. Stort grattis på bloggfödelsedagen!!! Jag vill givetvis vara med :)

    boktycke[at]gmail.com

    SvaraRadera
  2. Grattis! Jag vill gärna vara med :)
    bokrecensionerNu@gmail.com

    SvaraRadera
  3. Grattis till er blogg :D

    Juliadahl87@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Hurra, hurra! Grattis på bloggfödelsedagen! :D
    Jag är gärna med :) lenacee@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. Grattis :)) Jag vill så klart vara med och tävla!!
    plexiglasbubbla[at]hotmail.com

    SvaraRadera
  6. Grattis till två år med bloggen!

    Jag är gärna med och tävlar.
    jenny[at]jennytranslation.com

    SvaraRadera
  7. Wiiii GRATTIS BLOGGEN!!! Jag vill såklart vara med ^^

    mail: bookrelated[at]hotmail.se

    SvaraRadera
  8. Grattis grattis till bloggen!
    Underbart med tävlingar, jag är med!
    E.backeby@gmail.com

    SvaraRadera
  9. Grattis!!

    Elvira98s@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. Grattis!!!! :D <3

    ylvaliines@hotmail.com

    SvaraRadera
  11. Åh bara några dagar efter min ju! Grattisgrattis! Självklart vill jag vara med! Bokparadiset[at]hotmail.com

    SvaraRadera
  12. Grattis till bloggfödelsedagen! :) Jag är gärna med :) vargnattsbokhylla[at]hotmail.se

    SvaraRadera
  13. Åh stort grattis på bloggfödelsedagen och tack för en jättebra blogg! :D
    Jag är gärna med! bokrygg[at]hotmail.se

    SvaraRadera
  14. Hurra och massa grattis! :--)

    Är såklart också gärna med, och mejlen är bokskadad@hotmail.se

    SvaraRadera
  15. Grattis! Vill gärna vara med i tävlingen!

    ugglanoboken@bredband.net

    SvaraRadera
  16. Grattis! :D Jag är gärna med! (ielinashylla@gmail.com)

    SvaraRadera
  17. Grattis till er toppenblogg! :D

    Jag är gärna med i tävlingen :D Min mejl: bookshelves1@hotmail.com

    SvaraRadera
  18. Ohoh så fort tiden går! :) Grattisss!

    Min mejl är kristel.eriksson@hotmail.com

    SvaraRadera
  19. Ett stort, stort grattis!!! :)

    Och självklart vill jag vara med och tävla! :)
    Min mail är: nordinandersson.petra[at]gmail.com

    SvaraRadera
  20. Grattis:D

    Jag är givetvis med och tävlar så min mail är: lexielaser@hotmail.se :D

    SvaraRadera
  21. Grattis! Vill självklart vara med och tävla (och vinna hehe..)

    madeleine.knutsson@gmail.com

    SvaraRadera
  22. Grattis!

    Är gärna också med och tävlar. Min mail är: L.kallvant@gmail.com

    SvaraRadera
  23. GRATTIS PÅ BLOGGFÖDELSEDAGEN! :D Jag vill självklart vara med!
    bladvandaren@hotmail.se

    SvaraRadera
  24. Grattis! :) Jag är gärna med och tävlar!
    emma_johansson23@hotmail.com

    SvaraRadera
  25. Grattis till bloggen och ni som hållit den vid liv! ;)
    Jag vill gärna vara med i eran tävling!

    rebecka.jakobsson.elev@brunnsskola.se

    SvaraRadera
  26. Hurra och stort grattis till er fabulösa blogg och till er som är minst lika underbara som bloggen :D Tack för en fantastisk blogg och hoppas att ni bloggar i många långa år till <3 :)
    Såklart vill jag vara med i er skojiga tävling!
    Mail: albali@live.se

    SvaraRadera
  27. Hej och grattis! Självklart är man med och tävlar ;-)
    Ullen.laura@gmail.com

    SvaraRadera
  28. Grattis!
    hedvig_andersson@live.se

    SvaraRadera
  29. Grattis i efterskott!!
    Mail: tilda94[at]hotmail.com

    SvaraRadera
  30. Grattis i efterskott på två-års dagen!
    emmah900614@hotmail.com

    SvaraRadera
  31. Grattis! Jag är gärna med och tävlar.
    beasbokhylla@hotmail.com

    SvaraRadera
  32. Åh, jag vill vara med! :D
    Och grattis!
    bellasbokblogg@gmail.com

    SvaraRadera
  33. Grattis, jag är med!
    nfolkving@gmail.com

    SvaraRadera
  34. Superstort Grattis, älskar er blogg så fortsätt i minst två år till =)

    och åh så kul att tävlingen är internationell så jag kan vara med också! Woho ^^

    miriam.tisander@gmail.com

    SvaraRadera
  35. Stort grattis!!

    Jag vill också vara med :)
    nicole.boktokig@gmail.com

    SvaraRadera
  36. Grattis grattis! Jag är på!

    minbokochjag@live.com

    SvaraRadera
  37. Grattis till bloggen!!! :D Jag vill gärna vara med och tävla ;)
    Email: etaebedlosi(@)hotmail.com

    SvaraRadera
  38. Grattis!! Jag är gärna med :D
    bokzoem@hotmail.com

    SvaraRadera
  39. Såklart är man med och tävlar! Grattis för den delen också!
    clara.johansson@gmail.com

    SvaraRadera
  40. Grattis till bloggens födelsedag :) Klart jag vill vara med att tävla!
    Fridaa148@gmail.com

    SvaraRadera
  41. Grattis :) jag är gärna med i tävlingen. Min email är: Emilie.kindvall@hotmail.com

    /Emilie

    SvaraRadera
  42. Stort grattis för 2 år! :)
    Självklart så vill jag vara med i tävlingen

    rebecca.grahn@hotmail.com

    SvaraRadera
  43. Stort grattis från:

    boksmurfen1@gmail.com

    SvaraRadera
  44. Grattis på 2-årsdagen!
    önskar
    Vattenloppan5[at]hotmail.com

    SvaraRadera
  45. Jag är med! :) / Sanna

    sanna_barcacamp-07@hotmail.com

    SvaraRadera
  46. Stort grattis! Klart jag är med.

    Kramar christina
    sepamej@hotmail.se

    SvaraRadera
  47. Grattis! Jag är också gärna med och tävlar =)

    sandra[at]bonbear.se

    SvaraRadera
  48. Grattis! Jag är gärna med och tävlar :)

    bokordet(at)hotmail.com

    SvaraRadera
  49. Grattis! Jag är med och tävlar :)
    anxiety_@hotmail.se

    mVh Paul

    SvaraRadera
  50. Åhh hurra hurra till bloggen och Frida och Agnes! Och vad trevligt med en tävling^^ Jag vill gärna vara med!

    vitgulstrumpa[at]hotmail.com

    SvaraRadera
  51. Jag vill vara med!

    desiree.stromberg@gmail.com

    SvaraRadera
  52. Grattis!!!! Är såklart med :)

    // Christine
    challan80_@hotmail.se

    SvaraRadera
  53. Grattis och tack så mycket för ert bloggande!
    Jag har ingen aning om vilken bok jag vill ha, men det löser sig säkert om jag faktiskt vinner. :)

    maria_ungavuxna(at)hotmail.com

    SvaraRadera