2015-04-03

Månadssammanfattning: Mars

The Winner's Crime (The Winner's Trilogy, #2) Den spruckna planeten (Prismagalaxen, #3)

Lästa böcker: 2
Seriealbum/noveller: -
Recenserade böcker: 1
Omläsningar: -
Antal sidor: 541

Svenska böcker: 1
Engelska böcker: 1

Påbörjade serier: 2
Avslutade serier: -

Bästa bok: The Winner's Crime av Marie Rutkoski
Månadens överraskning: Den spruckna planeten av Ingrid Remvall
Månadens besvikelse: -

Favoritcitat:















Skrattat så jag fått ont i magen till: -
Gråtit amazonfloden till: The Winner's Crime av Marie Rutkoski

Kommentar

Och jag som trodde att det inte kunde gå sämre med läsningen än vad det gjorde i februari. Så fel jag hade. Två utlästa böcker på en hel månad. TVÅ! Vad hände? Jag tänker låtsas som att mars aldrig existerade. 

Lästa böcker

The Winner's Crime (The Winner's Trilogy, #2) - Marie Rutkoski
Den spruckna planeten (Prismagalaxen, #3) - Ingrid Remvall

April TBR

Omslagsbild: Du föll och jag för dig Fangirl Half Bad (Half Bad, #1) Kickar

2 kommentarer:

  1. Jag har börjat läsa Prismagalaxen första boken. Verkar vara kul. Half bad har jag också tänkt ta tag i snart.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tänkte också läsa första och andra boken snart. Blir ju omvänd ordning för mig eftersom jag läste sista boken först, men tyckte mycket om världen så vill gärna se vad för spännande planeter som utforskas i föregångarna. :)

      Radera