2011-11-25

Novelltävling


När vi ändå pratar om tävlingar..


Eftersom jag är ett stort fan av novelltävlingar tänkte jag passa på att tipsa om en som jag nyligen hittat. Skräck är temat för tävlingen och vinnaren får sin novell publicerad på Bonnier Carlsens hemsida och personlig respons av både Lotta Bergqvist, som är bokförläggare, och av Magnus Nordin, som bland annat har skrivit böckerna: Skuggvarelser, Blodets röst och Djävulens märke. Tycker att det verkar spännande och priset går ju inte direkt att klaga på.
Magnus Nordin

Bidraget ska vara inne senast den 30 november och jag vet att det är lite sent att tipsa om tävlingen nu, men det finns säkert någon som har en färdig novell på lager eller som kan slänga ihop ett par rader under helgen. Jag tänker själv ge det ett försök, men vi får se om jag hinner. Det är hur som helst kul att försöka och om inget annat kan man ju alltid hålla utkik efter vinnaren :)





Alla regler och uppgifter om tävlingen hittar ni HÄR :)

Lycka till!

//Agnes


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar