2012-02-26

And the winner is...

Först skulle vi vilja säga att det var väldigt roligt att så många deltog i vår första tävling och vi hade så gärna gett er alla ett pris. Men "tyvärr" kan det ju bara vara en vinnare...
Det var vääldigt många som var med...

...så vi fick byta skål
Ett jättestort grattis till vinnaren! :D Boken och biobiljetten skickas så fort som du svarat på vårt mail.



Och för alla er som inte vann så kan vi meddela att en ny tävling kommer inom kort, eftrsom det här var så kul :)

// Agnes och Frida

3 kommentarer:

  1. woooho, taack! :D Tack så hemskt mycket! :D

    SvaraRadera
  2. Re: Det har du faktiskt rätt i. Översättningarna är inte lika bra, men jag tycker endå det är LÄTTARE att läsa på svenska, även om jag faktiskt föredrar engelska böcker ibland. För att lära mig och utvecklas ;)

    SvaraRadera
  3. Typisk! Hur kunde jag missa att anmäla mig till tävlingen.

    SvaraRadera