2012-02-24

Bokreafynd

Hade egentligen inte planerat att köpa något på bokrean, förutom de två boxarna jag förbeställde, men när jag väl var nere på stan så hittade jag en massa böcker som jag ville ha, så det blev några till. ;) 



Det var alltså de här två boxarna som jag förbeställde: 

  • Sookie Stackhouse serien, innehållande de åtta första böckerna, av Charlaine Harris. Har inte så bra koll på de här böckerna och jag har inte sett tv-serien som bygger på böckerna heller, men jag älskar boxar och dessutom var den otroligt billig ;) 
  • Äventyrsklassikerboxen innehållande Robinson Crusoe, Skattkammarön, Robin Hood, Jorden runt på 80 dagar och De tre musketörerna. Väldigt fin box måste jag säga. Har läst ganska lite klassiker i mitt liv, men det ska det bli ändring på nu :) 



De här var böckerna som jag hittade när jag var nere på stan: 
  • Cinder av Marissa Meyer
  • Torn av Amanda Hocking
  • Switched av Amanda Hocking
  • The Name Of The Star av Maureen Johnson
  • Supernaturally av Kiersten White
  • Numbers 2 - The Chaos av Rachel Ward

När jag ändå skriver så tänkte jag att jag skulle påminna er som inte redan deltar att det bra är två dagar kvar tills Hungerspelstävlingen på bloggen avslutas. Klicka här för att komma till tävlingen. :) 

// Frida

3 kommentarer:

  1. Varifrån har du beställt Sookie Stackhouse boxen?

    SvaraRadera
  2. Väldigt fina boxar du köpt. Jag har själv läst på tok för lite klassiker men håller på med klassikerna Svindlande Höjder för tillfället. Ska försöka mig på att iaf läsa minimum 2 klassiker detta året gärna fler var tanken.

    SvaraRadera