2012-02-28

Lite fynd på bokrean

Har äntligen fått hem mina böcker som jag förbeställde på bokrean, så nu har jag lite mer läsning att se fram emot :)


* Ögat över månskäran, av Libba Bray 

* Upprorsänglar, av Libba Bray

* Längtans rike, av Libba Bray 

- Har länge velat köpa denna serien, men som med så många andra böcker har det aldrig blivit av. Hade egentligen velat ha dem på engelska också, men eftersom de fanns på rean på svenska fick det bli så istället. Men är minsann lika glad för det ;)


* Inred Lantligt inne & ute, av Anna Örnberg. Tyckte det verkade vara en söt liten bok och så gillar jag inredning så jag kunde helt enkelt inte låta bli :)

Plus att jag hittade detta helfestliga bokställ förra veckan :D Det är i och för sig för kokböcker, men jag tyckte det var så fint att det fick följa med hem ändå.


Sen var jag dessutom tvungen att köpa Chasing Brooklyn, av Lisa Schroeder. Visserligen inte på rean, men ändå :)

//Agnes

5 kommentarer:

  1. Chasing Brooklyn tror jag att jag helt missat. Men den ser ut att vara bra :D

    SvaraRadera
  2. behöver lite nya böcker, älskar att läsa! har du några tips?:)
    LYCKA TILL:d

    SvaraRadera
  3. Jag har btw fått hem både biopresentkortet och boken nu! :D Hahah, tyckte det va roligt att ni skickade med min namnlapp också! ;)

    SvaraRadera
  4. Gemma Doyle-trilogin är verkligen bra :) Det var kanske fyra år sedan jag läste den men jag älskar den fortfarande!

    SvaraRadera