2012-02-16

Lite nytt :)

I veckan fick jag hem tre fina recensionsexemplar från Pocketförlaget - tack för det! Den här gången blev det tre böcker jag tänkt köpa för längesedan, men det har aldrig blivit av och sen har jag helt enkelt glömt bort dem - det finns ju så grymt många nya böcker som kommer hela tiden så man har inte en chans att komma ihåg alla man vill ha... Därför är jag glad att jag har fått tag på dem ändå :)
* Tretton skäl varför - Jay Asher
* Vad är så skört att det bryts om du säger dess namn? - Björn Sortland
* Ibland bara måste man - David Levithan


//Agnes

4 kommentarer:

  1. Tretton skäl varför är jättebra! :D

    SvaraRadera
  2. Tretton skäl varför tycker jag verkar jätteintressant, ska bli kul att se vad du tycker om den :)

    SvaraRadera
  3. SV: Gör det! Jag längtar hur mycket som helst tills den släpps, eftersom jag verkligen ÄLSKADE Fyra dagar fyra nätter :D

    SvaraRadera
  4. SV Frida: Jag tror den kommer vara jättebra:D Jag har bara hört bra om Deb Calettis böcker:)

    SvaraRadera