2012-10-04

Inte bara en goodiebag...


                          

Det var inte bara en goodiebag fylld med härliga böcker som vi fick under bokbloggarträffen förra helgen, utan vi fick också välja en bok från Styxx Fantasy som vi senare skulle få hemskickad. Idag fick vi båda hem böckerna vi valt. Väldigt snabbt måste vi säga, men tanke på att vi lämnade lappen i lördags. 

Jag (Frida) valde Glashuset av Rachel Caine som jag varit intresserad av ett ganska så bra, så det ska bli superspännande att läsa den. Har dock några böcker jag måste läsa först, men sen så! :) 

Och jag (Agnes) valde Själlös av Gail Carriger eftersom jag hört så mycket gott om den. Precis som Frida har jag några andra böcker jag vill läsa först, men jag är riktigt nyfiken på den här boken så det dröjer nog inte så länge tills jag läser den. Hoppas verkligen den är så bra som många säger :)

//Frida och Agnes

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar