2013-07-23

Bildcollage: Catching Fire trailer

Det är säkert ingen som missat att en ny trailer till Catching Fire har släppts. Själv tittade jag på den direkt när den släpptes och sedan dess har jag nog sett den ett par hundra gånger till. Älskar den! Mina favoriter är träning- och intervjuscenerna. Älskar klänningarna som Katniss har. Så vackra! 

 Längtar ihjäl mig efter filmen nu. Kan inte november komma liiite snabbare?

Eftersom de flesta av er antagligen redan sett trailern (annars finns den här) gjorde jag istället ett "litet" collage med bilder från trailern. Försökte få med varje scen eftersom jag verkligen gillade alltihop, men eftersom trailern är ganska så lång lyckades jag inte få med riktigt allt. Men mina favoritscener är med i alla fall. Hoppas att ni gillar! :)



Vad tycker ni om trailern? Har ni någon/några favoritscener? 


// Frida






4 kommentarer:

  1. ÅH va jag är pepp!

    Tycker trailern verkar mycket lovande minsann! ^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag med! :D Älskade trailern och hoppas på att filmen är precis lika bra, om inte ännu bättre.

      Radera
  2. Fina collage! :)

    Jag är riktigt pepp för CF. Tyckte om HG men blev ändå lite besviken, men det här ser bättre ut och eftersom att Catching Fire är min favorit i serien så hoppas jag att det kommer bli jätte bra :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! :) Jag också. Tyckte i och för sig väldigt mycket om HG, men känner på mig att Catching Fire kommer att bli ännu bättre. Gillade verkligen allt i trailern. Ska bli så spännande att se mer av arenan. Tycker att den är så häftig och hoppas att de lyckats göra den lika bra på film. :)

      Radera