2013-07-02

Läs-A-Lot: Dag 2





















Vad jag läst idag:
 Stjäla the Show av Emmy Abrahamson
Antal lästa sidor: 313
Totalt antal sidor: 707
Totalt antal böcker: 2
Totalt antal seriealbum/noveller/mellanböcker: 2

Tankar

Blev bara en bok idag, men tycker ändå att det är helt okej eftersom jag var i Malmö i stort sett hela dagen. Att läsa en bok om dagen är trots allt väldigt mycket för att vara mig. ^^ Stjäla the Show tillhörde "fortsätta med en serie"-målet, så nu när den är utläst har jag klarat ett av mina mål också, vilket känns bra.


Stjäla the show

//Frida




6 kommentarer:

  1. Jag tyckte du hann läsa riktigt mycket! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, i jämförelse med vad jag brukar läsa så är en bok om dagen mycket, men man vill ju gärna pressa sig lite extra när det är Läs-A-Lot :)

      Radera
  2. Bra jobbat! :)Själv har jag kommit en bra bit med att uppnå mina mål för veckan så jag satte dem nog lite för lågt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! :) Det kan ju vara skönt att målen är lite lägre så att man faktiskt kan klara dem. Inget som hindrar att man läser ännu mer efter att man uppnått målen. Och man kan ju sätta nya mål om man känner att man läser mer när man har mål :)

      Radera
  3. Du har ju hunnit läsa riktigt många sidor hittills. Tänkte också deltagit i men insåg att jag har väldigt lite tid att läsa denna veckan!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, vad synd. :( Det är väldigt roligt, men förhoppningsvis kommer det fler gånger och då hoppas jag att du kan vara med :)

      Radera