2013-07-04

Läs-A-Lot: Dag 4


















Vad jag läst idag: 219 sidor i Code Name Verity av Elizabeth Wein
Antal lästa sidor: 219
Totalt antal sidor: 1248
Totalt antal böcker: 3
Totalt antal seriealbum/noveller/mellanböcker: 2

Tankar

Idag gick läsningen inte alls särskilt bra och jag hann inte läsa ut Code Name Verity som jag planerat. Kände inte riktigt att läslusten fanns där. Boken är bra, men det är så mycket flygplanssnack emellanåt att jag inte orkar fortsätta. Jag förstår ju ingenting av det -.- Men allt det andra är bra och nu när jag börjar närma mig slutet är det mycket mer av det som jag tycker är bra och mindre prat om flygplansdelar och liknande. 

// Frida

2 kommentarer:

  1. Svar: Åhh,tack så jättemycket! Blir jätteglad när ni säger så fina saker :D <3

    Jag tycker du har hunnit läsa jättemycket idag (eller ja, igår)! :D

    SvaraRadera
  2. Själv har jag fastnat lite med mitt sista mål så jag får nog ta och göra ett ryck ikväll

    SvaraRadera