2013-07-03

Läs-A-Lot: Dag 3




















Vad jag läst idag: A Moster Calls av Patrick Ness och 107 sidor i Code Name Verity av Elizabeth Wein
Antal lästa sidor: 322
Totalt antal sidor: 1029
Totalt antal böcker: 3
Totalt antal seriealbum/noveller/mellanböcker: 2

Tankar

Gick lite trögare med läsningen igår även om jag fick en bok utläst. Antar att det hör till att det går lite långsammare någon dag. Det är faktiskt lite ansträngande att läsa hela tiden och igår var en sådan dag då jag kände att jag behövde lite fler pauser och inte kunde läsa i ett, så som jag brukar. Men tycker fortfarande att det är otroligt roligt och det känns helt galet att jag läst ut en bok om dagen sedan Läs-A-Lot började. Tror aldrig jag läst så mycket på så kort tid tidigare, så det är väldigt skoj. :) 


A Monster Calls

// Frida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar