2013-07-31

E2GO

För ett tag sedan upptäckte jag E2GO.se som är en svensk digital bokhandel där man kan köpa ljudböcker, e-böcker och e-magasin. Deras utbud på ungdomsbokfronten är faktiskt riktigt bra. Bland annat så finns Divergent, Rör mig inte, Wallflower, Cirkeln, Dödsritten och Blodsmagi. Utöver ungdomsböcker finns där en mängd andra sorters böcker också, både skönlitteratur och facklitteratur. 

Är ni sugna på att prova på deras tjänster och dessutom tycker om deckare så kan ni just nu få ljudboken Tre deckare, gratis, om ni klickar på bilden nedanför och delar erbjudandet på antingen Facebook eller Twitter. 

Nu på sommaren tycker jag att det är perfekt med ljudböcker och har själv tänkt prova på ljudboksversionen av Divergent. Lite spännande att se om jag tycker lika mycket om den när det inte är jag själv som läser. 


// Frida

1 kommentar:

  1. SVAR: Förstår inte hur jag kunde glömma det! Men nu är det fixat! ^^

    SvaraRadera