2013-07-09

Läs-A-Lot: Utvärdering

Det här inlägget kommer lite sent, eftersom Läs-A-Lot tog slut redan vid midnatt i lördags, men bättre sent än aldrig. ^^

För det första så vill jag tacka Anna och Emelie som drog igång projektet. En superbra idé som verkligen blev uppskattad. Hoppas verkligen att det inte var enda gången, för jag vill mer än gärna göra om det. Snart. :D

Mina mål var..
* Läsa minst 5 böcker
* Läsa en tegelsten (mer än 400 sidor) 
* En efterlängtad omläsning
* Fortsätta med en serie

.. och till min stora glädje klarade jag allihop. Tjohoo! Har aldrig läst så mycket under en vecka tidigare, men det var väldigt roligt. Visst var det lite kämpigt i slutet, men i det stora hela var det bara roligt. Borde ha läsmaraton hela tiden. Jag älskar ju att läsa när jag väl gör det, men ofta försvinner min lästid bort i tv-serie tittande, något som Läs-a-lot satte stopp för. Ska helt klart försöka fördela min lästid och tv-serie tid bättre i framtiden. 

Böckerna jag läste

Finnikin of the Rock (Lumatere Chronicles, #1) Stjäla the show A Monster Calls Code Name Verity
The Golden Compass (His Dark Materials, #1) The Runaway Queen (The Bane Chronicles, #2) The Arrival

Antal lästa sidor: 1722
Antal böcker: 5
Antal seriealbum/noveller/mellanböcker: 2
Bästa boken:  Finnikin of the Rock


// Frida

1 kommentar: