2013-07-25

Lite nytt i bokhyllan

Beställde hem lite böcker häromdagen som jag velat ha riktigt länge och jag är superspänd på att få läsa dem. Tänkte även passa på att visa boken jag köpte på min och Fridas tur till Stockholm, som jag glömt göra tidigare.



One Moment - Kristina McBride

Tycker att omslaget till den här boken är riktigt, riktigt fint! Håller tummarna för att den ska vara bra.


Shattered Souls - Mary Lindsey

Den här boken har jag velat ha ganska länge och jag kände helt enkelt att det var dags att köpa den nu. Tycker omslaget är fint, speciellt färgerna.

The Day Before - Lisa Schroeder

Kunde inte hålla fingrarna från den här speciellt länge efter att den trillat ner i brevlådan. Fick hem den igår och snart är den utläst. Älskar sättet Lisa Schroeder skriver på. Alltid så otroligt fint och gripande.


Inside HBO's Game of Thrones - Bryan Cogman

Den här köpte jag alltså i Stockholm. Har varit nära på att köpa den tidigare, men jag hade tur som väntade med att köpa den, eftersom jag fick den för nästan halva priset. Innehåller så otroligt fina bilder och jag blir bara mer och mer sugen på att se färdigt serien. Har ju bara sett ett och ett halvt avsnitt än så länge^^


//Agnes

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar