2013-12-29

Förändringar

Nu när det snart är nytt år kände jag för att göra lite förändringar här på bloggen. Än så länge har jag bara gjort om bland recensionerna, men jag har fler planer så håll utkik. 

Tidigare så har vi haft alla recensioner under en och samma kategori, men jag har nu gjort tre kategorier istället - Fridas recensioner, Agnes recensioner och Samtliga recensioner. Detta för att göra det så överskådligt som möjligt. Ni hittar dem alla bland flikarna under headerbilden. 

Kategorin "Samlade recensioner" ser precis ut som vår förra recensionskategori och innehåller alla recensioner som skrivits här på bloggen. Böckerna är sorterade i alfabetisk ordning efter böckernas titel. Även kategorin "Agnes recensioner" ser ut så för tillfället, men den kommer att förändras så småningom. 

Nu till den kategori där jag faktiskt gjort en hel del förändringar, nämligen min egen - Fridas recensioner. När ni klickar på den fliken skickas ni till en blogg som jag gjort enbart för att samla mina recensioner på. Där finns alla recensioner som jag skrivit här på bloggen. För att göra det enkelt att hitta bland dem har jag både sorterat dem efter författarnas efternamn och böckernas titel. I olika kategorier, självklart. På så sätt kan ni själva välja det sätt som passar er bäst. 

I den kategori där recensionerna är sorterade efter författarnas efternamn finns en bild på varje bok och genom att klicka på den kommer du till recensionen. Jag valde att ha bilder eftersom jag själv tycker att det är lättare att känna igen böcker på omslaget snarare än titel. Det ser dessutom mycket trevligare ut med bilder än bara en massa text. ^^ 

Klicka här för att se hur de olika kategorierna ser ut: 

Jag hoppas att ni ska tycka om förändringarna och att det ska göra det lättare för er att hitta bland recensionerna här på bloggen.

//Frida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar