2013-12-25

Hemlig bokvän

I år deltog jag i Annas bokbyte-cirkel, vilken gick ut på att vi fick varsin hemlig bokvän att skicka ett litet paket samt ledtråd om vem vi var till. Det var verkligen en superbra idé och jag är väldigt glad att jag deltog. Så, tack till Anna som startade det hela! :) 

I måndags hittade jag ett stort brunt paket i brevlådan och det här är vad som fann inuti: 





Blev superdupermegaglad för allt! Speciellt boken These Broken Stars som var den bok jag önskade mig mest av allt i jul. Kan ha skrikit ganska så väldigt högt när jag öppnade paketet och såg att det var just den som låg där. I inbundet format dessutom. Lycka! Vill helst kasta mig över den nu på en gång. Bokmärket är världens sötaste och julgodiset var väldans gott. Tack, tack, TACK till fina Lisa för detta fantastiska paket. Det hade inte kunnat bli bättre! 

//Frida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar