2013-12-10

Top Ten Tuesday

Top Ten Tuesday anordnas varje tisdag av bloggen The Broke and The Bookish och går ut på att man ska lista sina topp 10 inom ett valt ämne.

Veckans ämne är "Topp tio böcker på min vinter-TBR"


Jag är inte så mycket för att göra långa TBR:s eftersom jag helst bara tar den bok som jag känner för just för stunden, men här är några böcker som jag kan tänka mig att läsa i vintermörkret. 


Dash & Lily's Book of Dares Etiquette & Espionage (Finishing School, #1) The Elite (The Selection, #2)
Throne of Glass (Throne of Glass, #1) Angelfall (Penryn & the End of Days, #1) Shatter Me (Shatter Me, #1)
The Archived (The Archived, #1) The Evolution of Mara Dyer (Mara Dyer, #2) Across the Universe (Across the Universe, #1)


// Frida

2 kommentarer:

  1. Vad är det där för Rowling-box? Harry Potter? Läcker :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är en Harry Potter box - vuxenomslagen i pocket. Den är väldigt fin i verkligheten också :D

      Radera